Khamis, 11 Julai 2013

Testimoni Set Penyusuan 3M Shaklee

Assallammualaikum...
Selamat menjalankan ibadah puasa bagi yang beragama Islam,Macamana dengan hasil tuaian susu bg ibu2 yang sedang menyusukan bayi?? maklum lah sejak kita start puasa baru2 nie kan..mcm-mcm omelan yang saya dengar dari kawan2 "mengepum" saya hihihi...semua bertanyakan dengan hasil tuaian saya..jawapan saya mudah saja..mcm biasa jer..sama jer dapat hasilnya mcm bulan x puasa...yang penting makan vitamin shaklee ikut aturan yang betul,minum air banyak disebelah malam,makan kurma waktu bersahur dan berbuka..mudah saja tips dari saya...

Disini saya nak share antara testimoni Set Penyusuan 3M Shaklee


Berminat nak dapatkan hasil tuaian seperti testimoni di atas??

Jue
SID 956232

SMS/Call : 018-2525004
Whatsapp : 018-2525004
E-mail : 
iris.mama@yahoo.com


* COD bagi Cyberjaya,Damansara Damai,Jinjang / Kepong dan kawasan sekitar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan